הפרשן תקף: "הנציגים החרדים עסוקים רק בבחירות המקומיות"

אסתי פלד 1 Comment on הפרשן תקף: "הנציגים החרדים עסוקים רק בבחירות המקומיות"

הפרשן יעקב ריבלין במהדורה המרכזית: "הסרבנות היא הבעיה המרכזית. אני חושב שגלנט עומד להישבר ואני לא מבין למה הימין לא מחזיר באותו מטבע למהפכת קציני השמאל. אני חושש שברביעי או חמישי נתניהו יעצור את החקיקה שוב"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס למחאת השמאל: "אנשי המחאה הצליחו להפעיל שתי פצצות גרעיניות. שביתה כללית הם רצו ולא הצליחו אבל את ביידן כנראה שהם הצליחו להפעיל. נחכה לשיחה שלו עם נתניהו היום".

"בסיבוב הראשון בחודש מרץ ביידן הצליח לעצור את החקיקה ונראה לי שהוא עומד לעשות את זה גם עכשיו", העריך ריבלין. "אולי הוא יציע לנתניהו עסקת חבילה 1. תבוא לבית הלבן, 2. נקדם את וויזות – בתמורה לעצירת החקיקה. בכל מקרה זו התערבות הכי בוטה וגסה שהייתה מאז ומעולם ביחסי ישראל ארה"ב".

על היועמ"שית: "ממיארה לא ציפיתי לכלום כי היא מונתה ע"י סער ועושה מה שמתאים לאופוזיציה. אני לא בטוח שמיארה לא מקבלת תדרוך יומי מגדעון סער. הסרבנות היא הבעיה המרכזית. אני חושב שגלנט עומד להישבר ואני לא מבין למה הימין לא מחזיר באותו מטבע למהפכת קציני השמאל".

ריבלין הוסיף: "אני חושש שברביעי או חמישי נתניהו יעצור את החקיקה שוב. נתניהו תמיד נשבר ומוותר מול כל לחץ. זה שעד עכשיו הוא לא נשבר זה נס. אני לא יודע אם זה יחזיק מעמד".

הוא מתח ביקורת חריפה על חברי הכנסת החרדים: "הראש של הח"כים החרדים בבחירות המקומיות והם מסתכלים כמו עומדים מבחוץ על כל הדברים האחרים שקורים וזו טעות חמורה. אם נתניהו נכשל הפעם אנחנו לא יכולים לסמוך עליו בכלום. אנחנו צריכים להיות מעורבים אבל הפוקוס הוא באלעד ובבית שמש".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה שהנציגים החרדים יהיו עסוקים בדברים אחרים מלבד הבחירות ??…
    יש עוד משהו מענין חוץ מג'ובים ??…